Menu
Koszyk

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
  1. Jeśli zdecydujecie się Państwo na zwrot prosimy o kontakt z nami pod adresem : kidsline@op.pl
  2. Produkt można zwrócić do 14 dni od zakupu bez podania przyczyny zwrotu.
  3. Po wysłaniu maila o chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza, który Państwo od nas otrzymacie. Należy dołączyć go do przesyłki ze zwracanym produktem. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.
  4. Zwrot środków następuje tą samą metodą jaką opłacono zamówienie. W przypadku opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym, prosimy o dopisanie numeru konta bankowego.
  5. Nie zwracamy kosztów przesyłki.
  6. Konsument odstępujący od umowy ponosi koszty zwrotu produktu we własnym zakresie.  

WYMIANY

  • Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany bez zwrotu. W celu wykonania wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem oraz wypełnionym formularzem zwrotu i ponowne złożenie zamówienia, a my zrealizujemy je dla Ciebie jak najszybciej.
  • Jeśli wybrany przez Państwa produkt nie jest dostępny na stronie, nie można dokonać na niego wymiany. Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej lub mailowej wybranego produktu.
  • Klient odsyła wymieniany produkt na swój koszt.

REKLAMACJE 

Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt z nami pod adresem : kidsline@op.pl
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: kidsline@op.pl
  2. Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.
  3. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.


Zwroty, wymiany i reklamacji prosimy kierować na adres

ul. Kusocińskiego 2F
95-030 Rzgów